sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Valiojoukko - unelmia ja esikuvia


Minulle tärkeintä maailmassa ovat unelmat, sillä jos ei ole unelmia, ei ole myöskään mitään saavutettavaa. Unelmani ovat joskus pieniä ja arkisia, joskus taas suuria ja hulluja. Kaikesta huolimatta unelmat ovat niitä, jotka tekevät jokaisesta ihmisestä omanlaisensa ja antavat elämälle suunnan. Minä en yleensä paljasta unelmiani muille, sillä pelkään etteivät ne toteudu, jos ne kertoo. En myöskään tavallaan halua, että muut tietävät, mistä unelmoin, sillä unelmat kertovat paljon ihmisestä: siitä mitä hän kaipaa elämäänsä ja mitä hän haluaisi saavuttaa.

Valio on tehnyt Valiojoukko-lyhytelokuvan unelmista ja esikuvista. Videossa esikuvina esiintyy muun muassa Kiira Korpi ja Teemu Selänne, molemmat ovat henkilöitä jotka ovat saavuttaneet urallaan paljon ja varmasti päässeet myös toteuttamaan unelmiaan.
Kunnianhimo ja ahkera työnteko, päättäväisyys sekä rohkeus ovat avain unelmiin. Unelmat voivat vaatia uhrauksia eikä valintoja ole aina helppo tehdä. Mutta loppujen lopuksi mikään ei voita sitä tunnetta kun saavuttaa jotakin, mistä on unelmoinut kenties jo kauan.






En muista lapsuuteni unelmista paljoa, mutta ainakin halusin olla junakuski tai taiteilija. Minulle esikuvana onvat onnelliset ja iloiset ihmiset, jotka uskaltavat toimia omana itsenään ja jahdata unelmiaan.
Tänää minä unelmoin omasta kämpästä, matkustamisesta ja kesästä. Unelmani eivät ole suuria, mutta olen haaveillut niistä jo kauan. Tiedän kuitenkin, että pian saan saavutettua nämä unelmat <3 Sami Hyypiän sanoin: aika pitkälle voi päästä, kun tosissaan haluaa.

Ei kommentteja: